Masz pytania? Skontaktuj się z nami

tel./fax 32 276-15-39, tel. 604-201-904; 604-202-304

UL. JANA GALLA 16, 41-800 ZABRZE

BRC Sequent

 

S32-kopiaBRC Sequent 32 OBD

BRC Sequent 32SEQUENT 32 OBD jest najnowoczeœniejszym systemem sekwencyjnego wtrysku gazu w fazie lotnej przeznaczonym do samochodów 3- i 4-cylindrowych wyposażonych w sekwencyjny wtrysk benzyny. Jest on rozwinięciem bardzo dobrze znanego i sprawdzonego na rynku systemu SEQUENT 24.11 oraz SEQUENT 32 poprzez rozbudowanie możliwości technicznych jednostki sterującej, zachowując tym samym spójne komponenty oraz prosty montaż i programowanie. Głównym elementem systemu SEQUENT 32 OBD, a zarazem innowacją w systemie, jest centrala gazowa SQ 32 OBD z wbudowanym microprocesorem 16bit 64MHz. Centrala ta posiada opcjê podpiêcia pod OBD, dzięki czemu możemy uzyskać odczyt parametrów korekcji mieszanki długoterminowej („Slow fuel trim”) oraz krótkoterminowej („Fast fuel trim”). Podpięcie pod OBD daje nam możliwość precyzyjnego dostrojenia instalacji LPG bez koniecznoœci stosowania dodatkowych testerów diagnostycznych. Dzięki szybszemu microprocesorowi współpraca z centralą benzynową jest jeszcze lepsza, a tym samym zwiększają się możliwości programowania systemu. System jest konfigurowany za pomocą programu BRC Calibration Tool. W SQ 32 OBD mamy pełne sekwencyjne przełączanie wtryskiwaczy gazowych. Centrala gazowa została wyposażona w nastêpujęce funkcje:

funkcja VSR - umożliwiająca dotryskiwanie określonej dawki benzyny podczas jazdy na gazie. Funkcja ta ma celu zabezpieczenie gniazd zaworowych przed wypaleniem szczególnie w samochodach borykających się z tym problemem.

funkcja Warm Up Injector – umożliwiająca podgrzewanie wtryskiwaczy podczas pracy na benzynie, przed pierwszym przełączeniem się na gaz - dotyczy to pracy na zimnym silniku.

funkcja START&STOP (samochód musi być wyposażony w tą opcję fabrycznie) - zadaniem jej jest redukcja zanieczyszczeń i zużycia benzyny - silnik uruchamia się na paliwie gazowym. Dodatkową opcją w systemie jest możliwość awaryjnego uruchomienia silnika na LPG w sytuacji awarii układu benzynowego - ilość uruchomień została ograniczona do 5 razy. Podobnie jak we wcześniejszych systemach typu SEQUENT zastosowano sprawdzone elementy takie jak: Reduktor Genius MB lub Genius MAX wyposażony w czujnik temperatury wody, listwę RAIL z wtryskiwaczami nowego typu, cechującymi się bardzo dużą dokładnoœcią oraz szybkością podczas wtryskiwania gazu wraz z czujnikiem ciśnienia i temperatury gazu, która jest mierzona w czasie rzeczywistym. System może być montowany do samochodów z normą emisji spalin EURO V oraz EURO VI Dzięki doskonałej integracji systemu brak jest różnic pomiędzy jazdą na gazie a jazdą na benzynie. Dodatkowo mamy pełną kontrolę nad emisją zanieczyszczeń.

sequent24BRC Sequent 24.11

sequent242SEQUENT 24.11 jest najnowszym i zarazem najnowocześniejszym systemem sekwencyjnego wtrysku gazu w fazie lotnej powstałym na bazie doskonale znanego i sprawdzonesq24go systemu SEQUENT 24. Przeznaczony jest do samochodów 3 i 4 cylindrowych wyposażonych w sekwencyjny wtrysk benzyny. Głównym elementem SEQUENT 24.11 koordynującym i odpowiedzialnym za prawidłową pracę instalacji gazowej jest nowa centrala gazowa SQ 24.11, która poprzez odpowiednie oprogramowanie oraz bezpośrednią współpracę z centralą benzynową steruje całym procesem sekwencyjnego przełączania wtryskiwaczy gazowych.

Podobnie jak we wcześniejszych systemach BRC typu SEQUENT zastosowano listwę RAIL BRC, która zasila pod ciśnieniem najnowsze wtryskiwacze BRC. Dozowanie gazu odbywa się z maksymalną dokładnością, albowiem każdy wtryskiwacz obsługuje wyłącznie jeden cylinder. Reduktor Genius wyposażony jest w czujnik temperatury wody, którego wskazania umożliwiają samoczynną zmianę zasilania z benzyny na gaz po osiągnięciu odpowiedniej temperatury pracy silnika. Umieszczenie czujnika ciśnienia gazu w listwie RAIL umożliwia natychmiastową korektę ilości spalanego paliwa.

Dzięki doskonałej integracji systemu gazowego z benzynowym, nie ma różnic pomiędzy jazdą na gazie a jazdą na benzynie. Dodatkowo mamy pełną kontrolę nad emisją zanieczyszczeń poprzez zapewnienie optymalnych warunków pracy katalizatora - system spełnia normy emisji spalin EURO IV i V.

logo AlbaBRC Sequent ALBA

KitAlbaAlba jest najnowszym systemem wtrysku gazu BRC w fazie lotnej przeznaczonym do samochodów 3 i 4 cylindrowych wyposażpnych w sekwencyjny wtrysk benzyny. Jest tańszą alternatywą bardzo dobrze znanego i sprawdzonego na polskim rynku systemu Sequent 24.11. Jest rozwiązaniem łączącym w sobie wysoką jakość włoskich komponentów BRC z atrakcyjną ceną odpowiadającą polskim realiom.

W skład systemu wchodzi: sterownik gazowy ALBA, reduktor Genius, listwa wtryskowa Alba wraz z czujnikiem ciśnienia i temperatury gazu, elektrozawór gazowy ET98, wiązka elektryczna, przełącznik micro oraz filtr fazy lotnej.

Za prawidłową pracę systemu odpowiada nowoczesny technologicznie sterownik gazowy ALBA, który zbiera sygnały poszczególnych czujników, przetwarza je, a następnie precyzyjnie steruje elementami wykonawczymi systemu. Dzięki temu mieszanka dostająca się do cylindrów ma odpowiedni skład chemiczny dostosowany do aktualnego zapotrzebowania silnika samochodu - dobierany jest zarówno na podstawie informacji o czasie wtrysku benzyny jak też i do bieżących korekcji sterownika benzynowego podczas jazdy na gazie.

W systemie tym zastosowano nową listwę wtryskową Alba, która została opracowana i przetestowana przez techników BRC. Listwa ta w powiązaniu z odpowiednią wielkością dysz i reduktorem Genius Max jest w stanie obsłużyć  samochód o mocy do 217KM.

seqpdlogoBRC Sequent Plug&Drive

sequentpd2System SEQUENT PLUG&DRIVE jest najnowszym i najbardziej rozwiniętym systemem gazu w fazie lotnej, przeznaczonym do samochodów z wielopunktowym sekwencyjnym układem wtrysku benzyny. Powstał on na bazie znanych i sprawdzonych podzespołów rodziny systemówsqp&d SEQUENT tj: reduktora Genius MB, wtryskiwaczy BRC wraz z listwą RAIL, przełącznika MICRO.

Nowość stanowią centrala gazowa PLUG&DRIVE oraz czujnik ciśnienia i temperatury gazu umieszczony na listwie RAIL. Na szczególną uwagę zasługuje centrala gazowa PLUG&DRIVE charakteryzująca się bardzo dobrą komunikacją z centralą benzynową. Umożliwia tym samym odczytywanie szeregu ważnych parametrów takich jak: masa przepływającego powietrza, temperatura powietrza, temperatura płynu chłodzącego, obroty silnika, adaptacja krótko i długoterminowa mapy mieszanki paliwowej. Dzięki tym danym centrala gazowa może bardzo precyzyjnie sterować całym systemem i dawkować LPG.

System P&D charakteryzuje się bardzo wysokim stopniem zintegrowania sterowania wtryskiem LPG z fabrycznym układem zasilania silnika - jest on montowany w fabrycznie nowych samochodach różnych marek, na przykład: CHEVROLET, CITROEN, PEUGEOT.

Połączenie układów sterowania wtryskiem benzyny i gazu, umożliwia pełną kontrolę nad emisją zanieczyszczeń poprzez zapewnienie optymalnych warunków pracy katalizatora. System P&D spełnia normy emisji spalin EURO IV.

brc sdi logoBRC Sequent Direct Injection

brc sdiSystem SEQUENT DIRECT INJECTION (SDI) jest SEQUENT DIRECT INJECTION najnowocześniejszym systemem sekwencyjnego wtrysku gazu w fazie lotnej, przeznaczonym do samochodów z bezpośrednim wtryskiem benzyny (np: FSI, GDI). Powstał on na bazie sprawdzonej i znanej rodziny systemów SEQUENT, zachowując ich główne cechy tj. spójne komponenty oraz prostotę montażu i programowania. System SDI został opracowany indywidualnie dla danego typu silnika. Stosowany jest do samochodów 4 cylindrowych wolnossących lub turbodoładowanych o mocy max. do 200 kW (272 KM). Innowacją w tym systemie jest centrala sterująca SDI, która łączy w sobie funkcję emulacji oraz okresowego włączania wtryskiwaczy benzynowych zapewniając ich chłodzenie i tym samym zapobiegając przed uszkodzeniem. Programowanie systemu SDI polega na wgraniu gotowej mapy opracowanej specjalnie dla danego modelu silnika.

SDI steruje wszystkimi fazami funkcjonowania silnika począwszy od wolnych obrotów a skończywszy na pracy w skrajnych warunkach, zapewniając maksymalny poziom kompatybilności dla każdego rodzaju paliwa.